Azure Virtual Desktop webinár
Időpont:
2024. október 22.
10.00-11:00
Csatlakozás:
Online,
regisztrációt követően
Szervező
HRP Europe Kft.
Kedves Partnerünk!
Az Azure Virtual Desktop egy olyan modern, rugalmas virtuális asztali környezet, amely lehetővé teszi a távoli munkavégzést biztonságosan és hatékonyan. Webinárunkon részletesen bemutatjuk, hogyan állíthatod be és menedzselheted az Azure Virtual Desktop környezetet, és hogyan használhatod ki annak előnyeit technikai és üzleti szempontból egyaránt.
Ez a webinár elsősorban olyan viszonteladóknak szól, akik szeretnék kibővíteni portfóliójukat az Azure megoldásokkal, különösen a távoli munkavégzés területén.
TEMATIKA
- Az AVD bevezetési támogatás+Microsoft 365 Business Premium promóció bemutatása = értékesítési és bevezetési lehetőségek a HRP támogatásával
- AVD bevezetés előfeltételei, mikor és hogyan érdemes hozzákezdeni.
- Easy deployment bemutatása:
- natív Entra Services+AVD telepítésének és konfigurálásának lépései (Demó)
- Host Pool-ok o Workspace szerepe
- Session Hostok használata
- Továbblépési lehetőségek:
- Több Session host használata – fslogix szerepe (Demó)
- Entra Connect jelentősége az Azure Files használatához
- Image készítési lehetőségek (Demó)
- AVD backup bemutatása (Demó)
Előadónk
Király István
Microsoft Cloud Advisor
Azure Solutions Architect Expert
HRP Europe Kft.