A vállalaton belüli közös munkát a Yammer támogatja, melynek használatával a projekteken belüli folyamatos kommunikációt biztosítja kollégái számára, legyenek ők más irodában vagy akár a világ bármely pontján.
A csapatmunka egyszerűsödik, fájlokat oszthat meg a megfelelő személyekkel a projektenként vagy témánként létrehozott csoportokban, melyekhez külsős partnereket is biztonságosan csatlakoztathat.
Hírcsatorna biztosítja a folyamatos nyomon követést, így mindig kap friss információt az aktuális projektek státuszáról. A személyre szabott intelligens kereséssel pedig megtalálhatja és felhasználhatja mások munkáját saját projekthez, vagy döntések előkészítéséhez.
A Yammerbeli beérkezett üzenetek mappa segítségével mindig értesül a projektjeihez kapcsolódó legújabb frissítésekről, egyszerűen szűrheti, keresheti a releváns tartalmakat és beállíthatja azok prioritási szintjét.
Az Office-integrációnak és az online applikációnak köszönhetően azonnal képes egy-egy dokumentumot módosítani, szerkeszteni másokkal együtt, ezzel is felgyorsítva a közös munkát.
A böngészőben használható verzión túl, melyhez asztali értesítési funkció is társul, mobilalkalmazás is segíti a csapatkommunikáció hatékony működését, annak érdekében, hogy az irodán kívül se maradjon le a fontos projekt frissítésekről.
Az Azure rugalmas megoldásokat nyújt a mentéshez szükséges tárhely méretének meghatározásában és módosításában, valamint a mentés automatizálásában. A szolgáltatás előnye, hogy a 99,95 %-os rendelkezésre állás mellett adatainak tárolását és elérhetőségét a titkosított csatornák teszik még biztonságosabbá. Az automatizálható mentési ciklusok beállításával meghatározhatja, hogy milyen időközönként szinkronizálódjanak az adatai. A mentett adatok bármikor visszaállíthatók a tömörítés miatt alacsony adatforgalommal, ezáltal a költségek még tovább csökkennek.